Saturday, October 21, 2006

 

shitty day

Tää on ehkä kanamaisin kommentti multa ikinä, mut mulla alkaa tää puolentoista kuukauden shoppailemattomuus muuttua jo henkiseks pahoinvoinniks. Siis ihan oikeesti, I´m not kidding, mä oon ollu täs muutaman päivän vähän alamaissa ja eilen syitä pohdittuani tajusin, että ainoa asia mikä mua mättää (tietty kaikkien muutosten ja kielitaidottomuuden tuoman ulkopuolisuuden tunteen lisäks) on se että mulla ei oo mitään uusia vaatteita ja mulla on vain kahdet kengät. Reissatessa sellainen ei haittaa, mutta jossain paikassa asuessa se alkaa todella nyppiä. Myönnän, todella naurettavaa, mut ei voi mitään:( Oon jokatapauksessa niin onnellinen kun Finnairin lentoemännät lopettivat lakkonsa ja mun vanhemmat (ja äidin VISA) tulevat tänne viikon päästä, saan täydennystä vaatevarastoihini:)

Eilen olin jokatapauksessa vähän huonoissa fiiliksissä, olin vielä kunnon dramaqueen ja korostin sitä ostamalla shitty-halpispizzaa ja shitty-halpiscolaa joista tuli vaan vihaseks. Sitten kaikkien suostutteluiden ja vaatelainaamisten jälkeen päädyttiin liikenteeseen ja yhteen baariin jossa soitettiin ihan shittymusaa. Kaiken kruunasi Daruden Sandstorm, josta tuli melkein isänmaallinen olo, se oli ensimmäinen suomalainen biisi minkä kuulin täällä (tai tunnistin). Mutta oli kyllä hauska ilta, päädyin lauleskelemaan ja vääntelemään ja keksimään lauluihin uusia espanjankielisiä sanoituksia, oma suosikkini on David Lee Rothin Gigolo, yooo nooo tengooo ninguuuuuunooo, ninguuno, ninguuno. Estoy tan sooola y tristeee, etc, Okei, en jatka enempää:) Mutta hauskaa oli taas.

Varasin eilen one-way-lentolipun Suomeen, mutta vain jouluks:D. 23.12 saavun Suomeen ja 15.1 tienoilla pitäs olla takaisin täällä. Joulun olen perheen kanssa, mutta sen jälkeen ois luvassa pieni Eurooppa-turnee (ainakin Ranska ja Hollanti), kuka lähtee messiin?

Comments:
Pariisissa shoppailu piristää kummasti !

=)
 
Juups, se on myös mun reissulistalla. Ja Madonnan Material Girl soi taustalla:)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?