Wednesday, February 07, 2007

 

lomailua..?

Hiihtolomahan se on täälläkin, ainakin mulla. Olen viettänyt kolme päivää Sierra Nevadalla. Jos joku sanoo ettei lautailu oo kunnon urheilua, niin laskekoon itse kolme päivää 8h/päivä monen kilometrin mittasia rinteitä. Aika rankkaa, mut ihan sairaan siistiä! Vuori on nyt vallotettu kehityin taas paljon, melkein entiselle tasolle, hyppelinkin vähän. Täydelliset maisemat, 45 hyvää rinnettä auki, pehmeetä lunta ja paljon hyvännäkösiä snoukkaripoikia;) Aijaijaijai:D

Nyt vaan mun naama näyttää tosi hehkeeltä kun mun nenä ja ylähuuli loistaa ihanan palaneen punaisina.. Omaa tyhmyyttä kun ei käytä tarpeeks rasvaa.. Ja nyt väsyttää, ekaks juhlaputki ilman unia ja sitten laskettelua ilman unia, ei ihme että kroppa on ihan poikki, tänään pitäis vielä jaksaa spinniin. Mutta sain mun tuhannen palan palapelin valmiiks, se oli pieni lomaprojekti, johon ehdin jo kehittää sairaita addiktio-oireita. Tuhat palaa vie yllättävän paljon aikaa, mutta se on aika hauskaa.

Huomenna Madridiin Tepan luo, kivaa! Vähän shoppailua ja paljon juhlimista, kunnon kaupunkiLOMA siis.

Erimaailaisten miesten tapaileminen sivistää, nyt selailen Wikipediasta tietoa Portugalista, että voin sitten päteä kun Rafa tulee:)

Raportoin sitten lisää Madridin jälkeen, nyt vetäydyn siestalle. Hehehe, pitäkää hauskaa siellä pakkasessa!!!

Labels: ,


Comments:
This comment has been removed by a blog administrator.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?